ضامن آهو

السلام علیک یا ثامن الحجج،یا علی بن موسی الرضا(ع)

ضامن آهو

السلام علیک یا ثامن الحجج،یا علی بن موسی الرضا(ع)

درد و دل کبوتر حرم امام رضا با کبوتر بقیع

آی کبوتــر که نشستی روی گنبد طلا 

 هر کجا پــر میزنی تو حــرم امام رضـا 

 من کبوتر بقیعــم با تو خیلی فرق دارم

 جای گنبـد سرمو به روی خــاکا میذارم

 خونه ی قشنگ تو کجا و این خونه کجا ؟؟

 گنبــد طــلا کجا قبرای ویروونه کـــجا ؟؟

 اونجا هـــر کـــی میپره طایر افلاکـــی میشه

 اینجا هر کی میپره بال و پرش خاکی میشه

 اونجـــا خادمــــا با زائر آقــــا مهــــربونن

 اینجـــا زائرا رو از کنـــار قبـــرا میــــرونن

 تو که هر شب میسوزه صد تا چراغ دورو برت

به امام رضـــا بگو غریـــب تویی یا مـــادرت ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
شکوه پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:32 http://ejareneshin.blogsky

مرسی آقا مجتبی واسه یکی که مثل من مجبور شده از نداری مکه اش رو بفروشه آرزوی مشهد هم چند ساله به دلش مونده خیلی زیبا بود.
اشکم دراومد.

اغنیا مکه روند و فقرا سوی تو آیند
من به قربان تو که حج فقرایی

شکوه پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:33

با اجازتون کپی کردم.

خواهش میکنم ...
کپی آزاده...

محمد نادری یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:22

من عاشق فایل صوتی درد دل کبوتر بقیع با کبوتر امام رضام ولی هیچ فایلی تو هیچ سایت و بلاگی نیست برا اینکه تو صواب اشکایی که همراه این آهنگ میریزم سهیم باشی برام ایمیلش کن.از وبلاگ قشنگت ممنون اجرت با ضامن آهو

با سلام
فایل های درخواستی شما به آدرس پست الکترونیک شما فرستاده شد.
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد