ضامن آهو

السلام علیک یا ثامن الحجج،یا علی بن موسی الرضا(ع)

ضامن آهو

السلام علیک یا ثامن الحجج،یا علی بن موسی الرضا(ع)

زیارت...

از خونه که راه میوفتی چه از دور چه از نزدیک همش رو لبت ذکر یا رضا رضاست...

به گنبدش که نگات می افته یاد یه دنیا غربت می افتی...

نزدیک تر که میری شلوغ تر میشه وقتی به چند قدمی ضریح می رسی دیگه جمع مشتاقان

اونقده زیاده که دیگه نمی تونی بری جلو...

هی خدا خدا می کنی راه باز شه بری جلو یه دفعه از یه گوشه که راه باز میشه سعی می کنی

خودتو به ضریح نزدیک کنی. 

وقتی رسیدی پای ضریح و اون حلقه ها رو گرفتی ناگهان...

نظرات 2 + ارسال نظر
عروسک خانوم یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 15:15 http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام
اسم وبلاگتون باعث شد بیام اینجا وبلاگتون عالیه مخصوصا قسمت حدیث روز خیلی جالبه
موفق باشید

سوخته دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:33

سلطان دلم ای رضا جان
مهمان دلم ای رضا جان
من گرفتارم ای رضا جان
من دوست دارم ای رضا جان

هرکی این پیامو می خونه بره و شب ۲۷ رمضان ۸۵ حاج منصورارضی رو پیدا کنه گوش بده. اگه حال نکرد ما رو لعنت کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد